Överraskningsfesten för Tim.

I lördags hade vi (jag, Kim o Linnéa) en överraskningfest för Tim. Som vi hade planerat inför den! Och det var ju inte det lättaste att få ihop allting (att det var min första överraskingsfest ever gjorde inte saken bättre) men till slut fick vi allt att funka. Det svåraste var att få bort Tim en timme hemifrån, ojojoj så vi satt och tänkte hur F*N ska vi få bort den mest envisaste människan någonsin hemifrån? Och vad ska vi säga att han ska göra i en timme? Som tur är är han VÄLDIGT nyfiken av sig också så det löste sig när vi sa att vi hade en överraskning åt honom i stan men att det bara skulle ta en timme innan vi var hemma igen.

Under den lilla timmen var det MYCKET som skulle fixas. Blåsa ballonger, hänga upp serpentiner, fixa med tårtor, ljus, tomtebloss och sist men inte minst få hit allt folk! Shit! Men det gick. Visserligen var det två st som missade busshållsplatsen här och åkte vidare typ 10 busshållsplatser (och det är ju en liten bit mellan alla busshållsplatser här ute:) men det löste sig också tack vare pappa med bil och Petra med körkort. Puh! Strax innan 18 fick vi ihop allt folk här hemma och strax efter 18 hörde vi Tims bil på uppfarten! Då vart det att kasta ut tomtebloss till allihopa, tända tårtan och PRECIS när det var klart så klev en förvånad Tim in genom dörren! Han anade ingenting:) Dock gick brandalarmet (pga ljusen på tårtorna) precis när Tim klev in genom dörren men det vart ju bara som en extra effekt!;) Hahaha.

Party hela natten vart det iallefall med en massa härligt folk! Skrattade så jag fick ont i magen nästan hela kvällen! Whoppwhoppp:)



Tim, Linnéa, Petra, Jag, Frej, Sofie & Viktor:)
Jag körde på mossgröna byxor! Väldigt snyggt enligt moi;)




Linnéa, Petra & Jag:)

Mer bilder later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0