Tragus Percing!

Imorgon blir jag 22 år.. Hjälp! I wanna be forever young!

Hur som, så fick jag tjuvstarta med födelsedagspresenter redan idag! Fick bästa presenten! Bästa bästa bästa! Den 24 nov 13.40 ska jag göra detta:




Det har varit min "dröm" i flera år nu men har aldrig vågat! Jag är så himla feg sådär.. Nu fick jag det iallefall bokat, betalt o klart så nu kan jag ju inte direkt skjuta upp det eller ångra mig!:) Tack Ahmed för världens bästa present! Längtar redan tills jag har ett fint örhänge där:) Tror inte att det blir en ring men när jag ser den här bilden blir jag lite sugen? Jaja, jag har ju en vecka att bestämma mig på:) Wiho!...Jag kommer dö....


Fick även en mysig & fin tröja!:) Tänk att man får tjuvstarta sin födelsedag på det här sättet:)


Kommentarer
Postat av: jannice

jag hade hål i tragus. tog de när jag kanske var 18år.. Jag vet inte om de var jag eller el hur de var men jag hörde sämre på örat konstigt nog i ca 1 mån. Men de är så snyggt!!! Men nu har jag tagit ut den =(

2010-11-17 @ 08:49:13
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0