Nya skor! Whoppwhopp!

Ahhh vad jag är sliten! Zacke var vaken mellan 02.00 - 04.15 så när klockan ringde 05.10 ville jag bara slänga kudden över huvudet på mig själv. Ibland när Zacke vaknar sådär mitt i nätterna så brukar han somna om själv, jag har alltid en flaska i fotändan på hans säng så när han vaknar dricker han lite och sen lägger sig ner igen men inatt var det absolut inte så. Inatt så väckte han mig med sagolådan i högsta hugg och ville läsa om vovven.. Efter många om, men och skrik så var det bara för mamman att läsa sagor tills herrn vart trött.

Om jag var trött på jobbet sen? Svar ja.. Fast efter ett antal (läs 117474 st) kaffe så började tröttheten vända. Nu däremot har den hunnit ikapp igen och jag känner mig som en zombie.

Blir till att sova tidigt ikväll..Fast först blir det en nachotrallrik & julmust! Bästa middagen!!



För att pigga upp mig själv gjorde jag ett litet klick:)
Invigs nog i helgen:) Skor är en drog!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, de där skorna är GALET snygga... Funderar kanske på att klicka hem ett par ändå... Trots att klacken är 13 cm...

2010-11-23 @ 19:38:32
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0