Never Alone, Always Alone.

Ikväll ska jag vara HELT ensam (möjligtvis ha en date med mr C, det är ok) och kolla på Twilight. Ska njuta av att kunna pausa när jag vill, spola tillbaka när jag vill och proppa i mig en massa feta saker. Julmust o jordnötsringar är redan beställt av gulliga Kim som ska in till Coop strax.

Helt ärligt, finns det nånting bättre än att bara vara själv? visst det blir tråkigt i längden men just nu är det det bästa jag vet!! FAST ok, INTE HELT ENSAM, då skiter jag på mig:) det är ju alltid någon hemma här som tur är men nu menar jag mer att kunna stänga dörren om sig och sätta hörlurarna i öronen. BÄST!

Vad har hänt med den sällskapssjuka Maria?



Världens gulligaste Kimsa o jag! Vi har planer inför helgen, men det är hemligt och SJUTTON vad jag älskar att vara hemlighetsfull!!!! Det är my thing alltså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0