Min 22årsdag!

Igår vart jag 22 bast! Börjar få lite ålderskris nu! Nää, mitt år som 22 ska bli ett bra år! Det har jag bestämt!

Vilket fall som helst så hade jag en toppendag! Bortsett från läkarbesök och annat men mer om det sen. Mötte upp lillsis Linnéa på stan, unnade mig själv en solning och sen åkte vi hem där det vart tårta och presentöppning! IKEA Nästa!!:) Tack mamma o pappa! På kvällen vart det födelsedagsmys! Älskar att fylla år! Synd bara att man måste bli äldre för att få paket o överraskningar.

I helgen blir det mer firande! På lördag ska jag och bästa tjejerna (Kim se till att bli frisk nu!!) ut och käka middag och sen slå klackarna i taket. OM min hals ger med sig och låter mig att få må bra med andra ord, funderar starkt på att ta självmord snart för det gör så jävla ont men det är en annan femma.

Min 22årsdag var perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0