Måndag

Måndag! Igår så kändes det bra med söndag och idag så känns det bra med måndag? Har jag slagit i huvudet eller? Jaja skönt var det att vara tillbaka på jobbet igen efter en drös med sjukdomar. Nu håller vi tummarna (även fast min hals fortfarande tar musten ur mig) för inga fler sjukdomar.

Direkt efter jobbet hämtade jag Zacke och åkte hem. Varvade ner. Åt middag. OCH sen hämtade fina Petra upp mig och Zacke för en playdate med hennes pojkväns son. Vi hade jätte trevligt! Vi vuxna (whoppwhopp) drack kaffe under tiden barnen lekte (& slogs imellanåt:).

Nu ska jag fylla i massa papper, suck... Och sen sova! Upp tidigt imorgon igen! Antar att jag måste knalla ut till bussen typ 10 före normal tid imorgon pga all snö. Barnvagn + snö = inte kul! Zacke vägrar att ha sin gamla vagn som har riktigt grymma hjul (med den så var snö no problemas) utan nu ska han bara ha hans nya lite enklare och mindre vagn. Jag orkar inte ta någon konflikt på morgonen så där har jag inget val.... Träningspass imorgonbitti då.. wii.....





Vi slår lätt rekord i snygghet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0