Fredag.

Helluuuu!:)

Vart VAB idag också, fast nu börjar även jag känna mig hängig. Alla dessa sömnlösa nätter börjar väll ta ut sin rätt. Skönt att det är fredag iallefall för på måndag lär vi nog vara piggare båda två. Man blir inte rik av att sitta hemma och det svider bara jag tänker på det. Julklappsmånad.. Kul!

Jaja, Zacke ligger o samlar krafter just nu så jag passar på att slå mig ner här och spela sönder min favoritlista på spotify. Har ägnat hela morgonen åt att spela barnvisor för Zacke så nu måste mina öron få höra lite normal musik:)

Nej, idag blir det nog inga knop gjorda. Skulle behöva åka in och handla men vettesjutton om jag orkar det.. HAHA Kim ringde precis när jag skrev den där meningen och sa att hon kunde köpa blöjor till Zacke och det som behövs inför helgen! Tack babe, du är bäst!

Nej nu ska jag fylla på kaffekoppen, SOLONG!



Kim, Patrik & jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0