Back.

Okej? Jag har typ glömt bort att jag har en blogg?...

Det har varit upp och ner i mitt huvud ett tag så att blogga har inte legat på prio ett. Det har däremot inte varit upp och ner på ett dåligt sätt, snarare tvärtom. Skrev förut att jag skulle behöva ett wake up call och tro det eller ej, det har jag fått. Mycket tänkande resulterar i bra handlingar:)

Hur som.. Har haft ett par underbara veckor! Jobbat, shoppat, hängt med vänner och även festat en hel del. Har såklart varit med min älskade son också men det är ju en självklarhet!:)

Mitt liv går verkligen åt rätt håll!!

Det var allt för den här gången för nu vaknade Zacke efter en timmes powernap. Är hemma och vabbar idag nämnligen.



Söta Kim & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0