b-daaay parti.

I helgen som var så firade jag och tjejerna min b-daaaay lite grann;) Tanken var att vi skulle ut och käka men i sista stund så bestämde vi att vi skulle beställa hem pizza istället! Mycket mysigare så! Efter pizza & annat skoj så slog vi klackarna taket! Dock så vart det bara utgång i någon timme för mig då jag tröttnade och mötte upp lillsis och några andra prickar istället. Vi drack några glas vin och snackade:) När Petra & Kim lessnade på krogen drog vi hem till Pepps på lite afterparty:) Snacka om att jag somnade ovaggad den kvällen! Tack tjejer för en supertrevlig kväll!








Vad tycker ni om mina röda pjucks?:) I love them!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skiiit snygga rödingar! :-)

2010-11-22 @ 21:32:15
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0