Två par nya shoes!

Två par nya skor i "vår-garderoben" (och fler ska det bli, väntar ett paket imorgon wii).

Dock är skorna använda en eller två gånger men eftersom det bara var några dagar sen jag köpte dom (eller jag köpte faktiskt bara ena paret, dom svarta skorna valde jag ut på stan och sen hämtade Ahmed ut dom, haha liiite bortskämd är jag) så ville jag visa som iallefall:) Dom bruna låga invigdes på valborg och dom svarta 12.5cm invigdes en partykväll förra helgen! Båda två är ASsköna och kommer verkligen bli välanvända i sommar!






Snyggt att man ser mina tåavtryck, haha!


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

vilka snygga skor=)

2010-05-03 @ 11:51:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0