Måndag!

Tjenos jalapenós.

Trött är jag! Trötttt. Jag och Zacke gick upp vid 04.45 tiden efter att vi legat och dragit oss i sängen ett tag. Vi käkade frukost i lugn och ro, drack kaffe i lugn och ro och sen tog vi cykeln ner till bigis Malin vid 05.45 tiden där Zacke spenderade sin dag medans jag jobbade!


Möttes av en glad kille lekandes i lekparken med sina kusiner när jag kom och hämtade honom vid 14.00:) Fick en bamsekram och en blöt puss! I love yooou! Drack lite kaffe med bigsis och busade med mina söta syskonbarn innan jag och Zacke hoppade på cykeln och cyklade hem! Åt muuuuMsig middag, Zacke åt hur mycket somhelst, wiiii. Sen cyklade vi iväg till gudmor (zackis) Petra på en kaffe o lite prat! Mysigtpysigt! Lillkillen slocknade så fort vi kom hem så nu sitter jag här med kvällens sista kaffe:) Hörs soon lovers and haters.


Orkade ni läsa ner hit? hih.




Jag och Linnéa! Du är så söt babysis;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jadå, jag orkade läsa. I always do. Hehe! Kram

2010-06-01 @ 07:55:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0