Lördag!

Hade en jätte mysig kväll på en Italiensk resturang med jobbet igår. Vart även en öl på terassen med en jobbarkömpis innan jag mötte upp babysis Linnéa och åkte hemåt. Vart någon god drink, en del skratt och sen stupade jag i säng. Är rätt sliten efter första jobbar veckan. Tar på krafterna att gå upp så tidigt som man gör vill jag lova ,går upp runt 05.20 när jag inte har Zacke, när jag har Zacke måste jag gå upp 04.40 och sen cykla med honom till bigsis Malin (tar ca en kvart).

Idag har det varit en massa mys med lill-Z och mannen på A. Vart även lite shopping! Ett par mjukisbrallor till mig (var i behov av ett par svarta och jag hittade riktigt fina, exakt som jag vill att dom ska sitta) och en badring till Zacke för 10 kr på Willys, haha. Lillkillen har lekt med den hela kvällen;)

Nu blir det väll en film eller mys på balkongen som vanligt! Lite popcorn o sisådära:)

Imorgon är det morsdag yey! Min mamma är bäst!! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

de låter underbart det :) va kul.. kram till er..

2010-05-30 @ 10:43:22
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0