Igår och idag!

Hade en rolig/händelserik/trevlig kväll igår:) Först ån med lillsis Linnéa och sen vart det att sitta ute och bara snacka. Sommarväder hejhej sommarväder HEJ! Riktigt varmt var det så oss gick det ingen nöd på! Dock glömde jag (som alltid!) minneskortet i datan så lillsis fick stå för kameran igår och jag är inte hemma än så inga pics blir det idag. Ska sno dom från henne imorgon, har en liten aning om att det togs liite tokiga pics!

Idag har vi varit ute näst in till hela dagen. Spelat fotboll! Yeeah;) Zacke är grym! Inte ens 2 år och kickar fotboll som Zlaaatan! Haha:) Ska försöka filma in det när jag får tag på minneskortet!

Nu: Film, chips & dip!:) Lovely!




Såg nu att lillsis hade taggat mig i en bild på facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0