Fredag!

(När jag skrev rubriken kom jag på att det är fredag, wiiiii)

Hallo!:)

Underbart väder ute! Ska strax sätta mig i solen med lillsis, bigsis och en kopp kaffe! Tänkte bara skriva några rader här först eftersom jag som vanligt varit seg på att uppdatera! Hade iallefall en rolig och händelserik onsdag och igår hängde jag med bästa Pepps! Vi körde en old-times-kväll och det var på tiden! Kom hem runt 01.00 tiden inatt och var helt slut i kroppen så det vart en reeejäl sovmorgon! NÄ nu ska jag ut i solen innan molnen tar den ifrån mig! Tjing på er!!

Ps, Fick mitt paket från Nelly igår! Visar strax! :) ds




Nu har jag nog visat alla sista april bilder.. Den här var sist ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0