Första dagen på jobbet!

Första dagen på jobbet gick av stapeln igår och jag måste få säga att jag är helnöjd! Det gick hur bra som helst och jag fick jätte trevliga arbetskompisar! Det som svider mest nu är väll att jag ska jobba hela sommaren (aa eller nästan, har två veckors semester!) och jag hade planerat en massa saker inför den här sommaren. Utomlandsresa, campa, någon weekend osv osv. Lite svårt att få in det på två veckor:) Men man får ta det som det kommer! Jag är glad över att ha fått jobb iallefall och få tjäna pengar! Woho!

Zacke var hos Malin under tiden jag jobbade igår och det hade också gått galant! Inte behöver jag få ont i hjärtat av att jag lämnar honom iallefall:) När vi kom dit vid 07.00 tiden igår knallade han glatt in och sen fick jag sms om att han var jätte glad, lekte i lekparken och plockade blommor!:)





Kommentarer
Postat av: Jannice

Vad jobbar du med? Kram

2010-05-22 @ 19:44:00
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0