23.38. Late

Halo:) Första fredagen på länge som jag bara sitter hemma och tar det lungt. Det var ett bra val av mig för satan i gatan vad skönt det är att bara sitta och ta det lungt! Tog en promenad med lillsis Linnéa och Lill-Z på kvällskvisten! Var ute en stund och snackade och mös:) Myyyys fridaay!

Det gick på 5 sek att söva Zacke också så det var skönt! Han är ju mitt uppe i sitt trots hela tiden så det brukar ta sin tid om man säger så men icke ikväll! Stackarn har tänder som kommer upp i hela munnen + att vaccinationen han tog förra veckan (det skulle visa sig ca 10 dagar efteråt) har gett sin lilla effekt. Feber och prickig över hela kroppen, så det jag skulle komma fram till var nog att det är förstårligt att han inte vill sova! Mammas kille!

Kl är tok mycket men jag är inte trött, så räkna med åtminstone ett blogginlägg till!;) TJING





Togs en hel del bilder i onsdags! Ska försöka visa alla! Ha tåååålamod, hehe.


Kommentarer
Postat av: jessica

har också en trots kille här hemma.



Mysigt ni verkar haft det :D kram

2010-05-15 @ 10:46:32
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0