Zacke är ute med morbror!

Just nu är Zacke ute och härjar med sin morbror Philip i snön. Jag var alldeles för lat för att gå utanför dörren. Ett par nätter utan sömn har satt sina spår. Zacke hade nämnligen en vaken-natt inatt också, dock inte lika jobbig som dom andra nätterna. Jag ställde datan i hans säng och slog på drömmarnas trädgård och efter en halvtimme tokslocknade han i sängen framför datan. Dålig vana men what a heck ska man göra? Mitt huvud var så slut inatt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Att sömn ska ha en sån stor betydelse!

Nu ska jag forstätta pumpa massa bra låter med Akon och sen blir det middag. Min mage skriiiker!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0