Trötter, glader och shopper

Alltså, jag är så himla trött just nu och ändå tvingar jag mig själv att sitta uppe. Någon anledning till det kan jag dess värre inte ge er men jag kommer nog få sova gott senare iallefall :) Zacke brukar sova till åtminstone 08.00 på morgonen och så länge man har en vattenflaska brevid sängen när han vaknar kan jag få ligga och dra mig till 09.00 tiden :) Snäll son eller vad? Åtminstone på den punkten, haha!

Nä, nu kom jag av mig! Kände på mig redan innan jag började skriva att detta skulle bli ett snurrigt inlägg och hade jag inte rätt, johoru. Är glad iallefall, väldigt glad! Börjar känna att bit för bit faller allting på plats igen!

Gjorde ett busigt klick på Nelly nyss, bara för att jag är glad och förtjänar det. Vem förtjänar inte lite snygga kläder lixom? ;) Och där tror jag tröttheten tog över. Man ska ta mig med en nypa salt när jag är trött. Så ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0