Torsdag!

Hej på er! Länge sen ni hörde från mig :P

Har inte suttit framför datan någonting, är inte hemma heller. Åker hemåt imorgon. Men nu tänkte jag iallefall slänga in ett kort inlägg innan det är dags för påskmust, popcorn och en skräckis :) Eftersom jag ska vara hemma hela helgen kör vi lite fredagsmys idag istället ;)

Igår hade jag en trevlig kväll med någon öl och trevligt sällskap :) en massa prat och andra trevligheter. Var faktiskt riktigt mysigt att bara sitta och snacka och ta en öl. Det där med utgång har jag tröttnat lite på. Nåja..

Hoppas ni har en mysig kväll! Tänkte slänga in ett inlägg med senaste shoppingen också men sen blir det byebye för idag!



Zacke i tisdags när han luncha med mig och Camilla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0