Stackars Lillzack

Tycker så synd om min lilla Zackarias just nu.. Det krävdes en brottningsmatch för att få honom att somna. Ingenting funkade. Tillslut la jag mig brevid och lät han vara, han satt upp i sängen och lekte och drack upp en hel flaska saft. Han verkar vara så himla törstig! Efter en liten stund kröp han upp och la sig på mig sen somnade han på EN gång... Däremot vart det ett illvrål när jag skulle lägga tillbaka honom i hans säng. Han verkar inte vilja ligga lågt med huvudet (och inte själv heller för den delen, han höll i mig så hårt när jag skulle lägga ner honom) så jag la upp en massa kuddar under hans madrass i spjälsängen och då somnade han om ganska snabbt. Snoret täpper till så han inte ens kan ha nappen (!) och utan napp kan han ju inte sova.. Nu efter många om och men sover han iallefall.. UTAN NAPP.. Helt otroligt!

Jag hoppas att han får sova ordentligt under natten och att den här förkylningen släpper fortare än kvickt!!




Mammas kille ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars lill-Z! Hoppas att han kryar på sig snabbt. Tuva var jätte snörvlig natten till måndag, men det verkar ha släppt lite mer nu... Hon skulle ha Zackes napp idag när hon gick till dagis förresten. Hihi! Hon tror ju att napparna hon fick av er fortfarande är Zackes... Kram!

2010-03-10 @ 08:17:05
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Maria

Aa, han har börjat bli bättre nu :) Haha gullungen! :) Vilken tur att dom kom till användning.. Med kräsna Zacke funkar ju inte vad som helst!



Ge henne en puss från mig! Kram

2010-03-10 @ 13:22:10
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0