Puss o kram vi syns på stan

HELLO ALLA GóA & GLADA! ;)

Det gick galant att söva Zacke, nemas problemas. Täppt i näsan är han fortfarande men helt klart på bättringsvägen! Så himla skönt, trodde verkligen att det här skulle bli en långdragen förkylning men det är nog bara "tuggtanden" som ställer till det. Första riktiga problemet han har haft med tänder, han verkar vara jätte öm. Jag får inte ens borsta tänderna på honom.. Tidigare när han har fått tänder har han bara sovit dåligt under nätterna (och kanske några extra blöjbyten då;) men annars har han aldrig verkat haft ont. Nåååja nog om tänder!

Jag har haft en mysig kväll :) Gick ut i friska luften och så har jag umgåtts (shit vad ordblind jag vart nu, stavas det så? Låter helt fel! Umgåtts?) med mina små syskon! Nicenicenice.. Nu ska jag slänga i mig två mackor och ett glas oboy! Tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0