Perfekt helg!

Hej på er! Vilken jävla kväll jag hade igår!! Vilket drag det var :) Partade med mina 3 systrar nästan hela kvällen! När det vart dags för utgång splittrades vi, jag gick och mötte upp sällskap på Firman. Tog en öl där och sen vidare till Oasia. Kvällen avslutades på Max där jag även träffade på söta lillebror Tim! Kom hem tok för sent och det vart nog liiite för mycket dricka igår så idag är jag slut! Slut, slut, slut! Men det var det faktiskt värt, bästa kvällen på länge! Tack mina söta systrar för igår ♥


Nu ska jag spela tvspel, jag har blivit gryyyyym! Trodde aldrig jag skulle bli den som skulle fastna framför ett tvspel men hej så fel man kan ha! Hoho! Till det blir det popcorn och sodastream-lärre :) Perfekt avslut på en perfekt helg!



Kommer fler bilder senare! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0