Party igår och trött idag!

Hej på er :)

Idag är jag lagom trött. Har knappt fått någon sömn alls. Vart förferre igår, Lillsis joinade oss också och sen vart det en öl ute :) Väldigt nice! Hade riktigt kul med mycket skratt och en massa prat. Vet att jag sagt att jag inte diggar utgångar längre men igår satt vi bara vid ett bord och pratade medan vi delade på en kall kanna öl.

Idag som sagt är jag riktigt trött, har inte gjort  n å g o n t i n g  under hela dagen förutom att vilat och lekt med Zacke. Tröttmössan här vettdu...Hehe. Hur som :) Har haft en riktigt bra helg iallefall (om man utesluter vissa delar) och ätit en massa god mat. Världens godaste pizza igår och tacos idag! Mmmm! Nu har jag stillat mitt behov av både pizza och tacos för ett tag framöver.. Har nog stillat partyhumöret för ett tag också. Som jag känner just nu iallefall, hoho.

Nu ska lillskiten tvättas och borsta tänder och om 20 min är det läggdags. Har längtat efter 20.00 heeela dagen, haha taskigt men sant! Ny dag imorgon... Ny vecka också dessutom! Me like!

Jag igår :)




Kramkramkramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0