Orkelös.

Nu sover lillskiten och jag sitter och äter rostade mackor framför datan. Borde egentligen lära mig att inte äta vid datan men what a heck...

Har varit helt seg idag, ont i hela kroppen och bara velat sova, sova, sova...Vilket kan bli ganska svårt när man handskas med världens busigaste busfrö här hemma. Ska därför så fort jag publicerat detta inlägg röra mig mot sängen, eller börja göra ordning mig iallefall. Kom precis ur duschen så måste borsta egenom alla tovor i mitt hår (KAOS!!) och en insmörjning behövs också. Suck. Vart tog mina krafter vägen!? Tror jag är en sån här soluppfångare, måste ha sol för att fungera.. ;)

Imorgon ska jag lämna lilla mannen hos sin pappa. Han ska spendera sin helg där... Så jag är alltså barnfri denna helg också. Har pratat med Nike om att gå ut och ta en öl imorgon men resten av helgen blir nog bara lugn. Nog på tiden att samla ihop krafter (som inte finns och vart f*n samlar man dom?) men så säger väll man alltid, ellehur? ;)




Godnatt, KRAM!


Kommentarer
Postat av: Jannice

roligt att gå ut. de behöver man göra ibland. hoppas ni får de kul :)

2010-03-19 @ 00:03:26
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0