Måndag!

Godmorgon!

Vilket underbart väder det är ute! Solen sken redan vid 07.00 när Zacke valde att slå upp sina stora bruna.. :) Men som vanligt var min lilla kille väldigt snäll och lät mig ligga kvar och dra mig ungefär en timme till! Lovely!

Nu sitter vi o käkar frukost, sitter med laptopen i knäet och Zacke sitter här brevid och käkar en macka. Sen blir det lek inomhus men efter att Zacke sovit sin powernap är det ju ett MÅSTE att gå ut i det fina vädret.. Zacke leker ju så himla fint ute så då kan jag bara sitta på en stol brevid i solen och dricka kaffe! Niiice! Vi har även planer att umgås med söta Nike idag :) Ska ringa och väcka henne nu tänkte jag! Hoho.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0