Invigt en uteservering :)

Hej allihopa!

Hade en mysig dag på stan! Mötte upp Bigsis Emma och Lillsis Linnéa.. Kika lite i butiker. När Emma drog sig hemåt gick jag och Linnéa och invigde en uteservering! Mycket mysigt! Det är på tiden nu, 1 april öppnas tydligen alla uteserveringar i Uppsala och då jäklar ska det drickas kaffe ute med brillorna på! NICE! Zacke tyckte också om att sitta på en uteservering.. Hur kul som helst att mata fåglarna med cocosbollar ju ;)


Nu ska jag fortsätta knapra på mitt wienerbröd och dricka upp min påskmust i väntan på killarna som är och handlar pizza. Min mage skriker! Ikväll blir det lite partyy wowowoho!


Kommentarer
Postat av: Mamma10

Snygg skinnpaj Zacke!!!! Kramar/Ville

2010-03-26 @ 19:06:12
URL: http://www.metrobloggen.se/ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0