Godmiddag och finbesök!

Det vart hembakat bröd med soppa till middag. SÅ HIMLA GOTT! Älskar min mammas hembakade bröd, Zacke också minsann. Han åt hur mycket som helst :) Tur det, för gröten vägrade han att äta nyss. Försökte hur länge som helst och får väll försöka om en liten stund igen. Han sover inge bra på tom mage och om han inte äter gröten som han ska kan jag räkna med en vaken natt inatt. SUCK!

Efter middagen kom Camilla hit på en kaffe och en massa prat! Har fått en massa glada nyheter och jag vill att Viggo (hennes bebis) ska komma nu.. Längtar så jag blir tokig! Inte långt kvar nu.. En filmkväll måste vi hinna med innan viggo bestämmer sig för att titta ut.. :) Kan ju bli rätt mycket i början när man får en bebis. Om jag inte minns fel stängde jag in mig rätt rejält när Zackisen kom och det är ju rätt förståligt.. Men samtidigt svårt att förstå när man inte själv har barn..


Nog om det! Nu ska jag dricka ännu mera kaffe :) Ciao bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0