Utlandsresa! Några tips?

Jag sitter och kollar på utlandsresor! Efter en sån underbar resa till Turkiet förra året är det ju ett måste att åka i år igen!! Nån som har några tips på vart man kan åka? Våga kommentera nu!!! Turkiet avstår jag nog helst ifrån eftersom det skulle vara kul att se något nytt! Någon mysig stad i grekland maybe? Självklart måste det vara liiite party också!;) Nä men alla tips är välkommna!!

Nu gäller det bara att planera in den här jädrans semestern (måste bestämma mig snarast!!) och sen boka resa. Har ingen aning om vilka veckor jag ska ta? Tänkte kanske början på augusti? Skulle vara nice att dra iväg en vecka då..Hmmmm...

 



Hittade en till bild från i fredags!:)
Linnéa, FrejSan (som också tog studenten, woooho) och lilla moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0