Träna, träna, trääääääääna!

Kom hem för ett litet tag sen. Åkte till Malin och hämtade Zacke sen så cyklade vi hem. Mina ben lär väll bli riktigt tränade inför beach 2010 med tanke på alla cykelturer hit och dit. Inte sitter man still på jobbet heller! Inte för att jag vill gå ner i vikt (tror inte ens att det går, skulle se ut som ett skelett då!) utan jag vill bara känna mig lite vältränad:) Petra och Camilla snackade om att börja gymma. Man kanske ska haka på dom? Man får ju bidrag från jobbet när man köper gymkort o sånt sisådära! Dock skulle säkert hela gym-grejen rinna ut i sanden, men prova kan man ju alltid! Thihiiiii.

Haha, va fan kom jag in på nu? Tänkte bara skriva ett kort inlägg och sen gå ut och leka med Zacki men som vanligt babblar jag för mycket! Blaaaablaaaaaaaaaaaaabla. BYE





I love you lill-Z:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0