Säg hej

Blablablaa:)

I sista sekund bestämde jag mig för att åka till papi Ahmed, så här sitter jag nu. Zacke har precis somnat och mannen på A var lite hungrig så han står och lagar mat. Nu när jag känner efter är jag nog lite sugen jag också, trots att jag ätit två middagar idag, hehe...;)

Nä nu ska jag slita mig från datan! Och som vanligt när jag inte är hemma så kan det inte bjudas på några bilder. Ligger typ 10000 bilder på den här datan men dom är gamla och redan visade här på bloggen så det känns ju lite tråkigt. Vet själv att jag hatar (eller inte hatar men irreterande) när folk lägger ut jätte gamla bilder på sig själva och som dom redan visat på bloggen dessutom!;)

Sliiiita mig härifrån vare jaaa tjing biiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0