Kurdiskt bröllop.

Igår var jag på ett kurdiskt bröllop! Det var skoj! Mycket dans & musik!;) Och mat såklart! Vi 22tiden var jag och Ahmed dock tvungna att dra eftersom Zacke behövde sova. Han röjde på hela dagen och kvällen trots att han bara sov en halvtimmes powernap på dagen! Kul hade han iallefall! Han lekte med en massa barn och fjantade sig! Haha min älskade lilla älskling!

Idag är lillkillen på ett barnkalas med hans farmor så jag och Ahmed har har haft en VM dag. Kollat på 2 fotbollsmatcher, blir en till senare ikväll!:) Haha, dock så sov jag borta ena halvleken i andra matchen men av det jag såg så var ghana (stavas så? hihi) grymma!!

Nu håller mannen på A att göra mat:) Ska göra honom sällskap i köket! Hoppas ni har haft en mysig helg! Är inte hemma än så inga bilder idag heller, tyvärr. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0