Kalas. Knas. Kalas. Knas! ;)

Zacke är ute och hoppar studsmatta med sin morbror Philip, själv sitter jag i solen och Njuter med stort N:) Kaffet kokas i köket och sen ska jag svepa kopp på kopp på kopp. Har druckit alldeles för lite kaffe idag!! Ingen verkar ha haft ork att sätta på kaffe och då har jag blandat med pulver.. Äckligt! Tog en klunk sen var det bara att hälla ut! Ussssch som Zacke brukar säga:)

Det som står på schemat är för ikväll är följande:
Gröt för Zacke. Nattning.. För oss båda! Vi är nog lika trötta båda två idag! Så vid 19.30 kommer  vi garanterat ha deckat.

Jobb imorgon igen med väckarklockan ställd på 04.25. 1 dag kvar till helg! Olalalaaaa. Hade planerat en massa inför den här helgen men jag avbokade precis det. Känner mig inte så sugen längre + att min kropp skriker efter sömn. Det blir en hemma-mys-helg med andra ord! VM-kväll med familjen imorgon:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0