Helgens planer och sånt där smått o gott

Hujedameej vad jag är trött! Snacka om att jag inte kommit in i rutinerna än! När veckan börjar nå sitt slut är jag så gott som död!! Tog en powernap på en halvtimme nyss och det gjorde ju inte saken bättre.

Zacke är kvar hos pappan sin men kommer hem imorgon igen för på lördag är det upp tidigt (ingen sovmorgon här inte!) för att åka iväg på Viggos dop:) Ska köpa Zackes outfit imorgon, tänkte att vi skulle matcha varandra med kavaj!

Ska även ha en "föris" (förfest) med en liten del av syskonskaran på lördag. Mysa med rosévin (och självklart öl!!) och spela kubb, om vädret tillåter vill säga. Annars blir det parteY på balkongen! Yihihihi:)

Nu ska jag tracka Linnéa som sitter och extraknäcker, viker kuvert och klistrar på adresser! Hon klistrade på min adress på ett kuvert nyss, haha fan vad jag garva när jag fick reda på det!!! Jallapenós.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0