Twilight in my heart!!!!!

Ja ni... Efter att jag hade läst ut 4ans bok av Twilight (läste ut den i början på veckan) fick jag lite panik. Jag ville fortsätta läsa. Tänkte lite och tänkte lite till, jag började ju faktiskt i fel ände? Nog att jag har sett filmerna ett X antal gånger men böckerna är ju helt annorlunda! På ett bra sätt! Man får mer detaljer samtidigt som man känner igen SÅ mycket från filmen. Well, well.. Därför sprang jag in på "pocketshop" vid tågstation och slängde mig på dom 3 första böckerna! Tänkte inte ens på erbjudandet som skyltade vilt över hela butiken, 3 pocket på svenska för 169 kr. GALET! Jag hade räknat med att betala 100 kr st... MINST!

Började iallafall att läsa ettans bok så fort jag satte mig på bussen hem och jag är så, så KÄR! Kalla mig fjortis om ni vill men shit pommesfrites vad jag älskar böckerna/filmerna. Ska kolla på första filmen nu, har laddat upp med chips & dip och nu ska jag drunkna i drömmarnas värld ♥



På svenska heter böckerna:
- Om jag kunde drömma.
- När jag hör din röst.
- Ljudet av ditt hjärta.
- Så länge vi båda andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0