Torsdag - Campa imorgon!

Idag lämnade jag av Zacke hos hans blivande dagmamma i två timmar. Det hade gått jätte bra!:) Jag vålgästade syster Malin under tiden och det var jätte mysigt! Fick pussa och krama på min söta sykonbarn! ♥


Sen har dagen bara gått åt till att packa inför campingen imorgon. Vi har el så jag tar med min laptop. Hade ju funkat iallefall men tänkte mest på om batteriet dör:) Egentligen så borde man väll inte ta med sig laptopen på semestern? Men helt sluten från omvärlden kan man ju inte vara! Heh. Ahmed behövde fixa viktiga grejer på datan också så jag är ju faktiskt TVUNGEN att ta med den;);)


Nej nu ska jag stryka lite kläder, hörs om ett tag! PUSS

 



Älskar dig lilla Z ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma till 10

Mormors sötaste "Lilla Vilde" <3

2010-07-22 @ 22:50:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0