Onsdag! Nedräkningen till semestern kan börja!

Shydily. WzuP?

Åter en dag där det gick superbra att lämna lill-Z hos dagmamman. Möttes av en glad kille när jag hämtade honom! Vi cyklade hem på än gång i raketfart för jag trodde solen skulle titta fram lite och när det är sånt här skitväder vill man ju inte missa en sekund i solen! Vilket fall så försvann solen så jag och Zackipacki cyklade till Gunsta,krog&livs och tog en pizza + kaffe med bästa Petra! Pizza är ju så gott! Och världens bästa sällskap dessutom!:)

Nu är storebror Micke+familj här på några semesteröl, jag dricker dock inte eftersom jag ska upp very tidigt imorgon men tänkte visa mig en smula social iallefall:) Pussa lite på världens sötaste Liam också! han är snart 10 mån och SÅ söt!



Bild från campingen.. Ser ut som en muppad tönt, hahahööööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0