Update.

Det har tjatats om uppdatering, så här kommer det.. Håll i er! ;) Haha skojar.

Har inte ett dugg intressant att skriva men jag försöker ändå. Till att börja med kan jag berätta att jag inte varit hemma mycket under senaste dagarna därav den dåliga updaten. Data har jag ju ijoförsej haft tillgång till men no pics och brist på nånting att skriva.. Men men men, what to doo! :)

Zacke har sovit 3 hela nätter och dessutom tagit sovmorgon varje morgon. Det är väll en paus i tänderna nu kan jag tänka mig! Däremot så blir han bara vildare och vildare och varje dag är ett träningspass.. Men what to do där också liksom! ;)


- Vill ni ha en fågelholk? Med tak och allting?

Hahaha, dagens...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, tack för updaten! :-) Visste inte att du inte var hemma. Vill ju ha bilder på Zackisen helst. Hehe. Kram!

2010-01-12 @ 06:55:22
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Sara

Här kommer lite mer tjat... Mer updates! :-D Kram!

2010-01-14 @ 11:38:23
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0