Torsdag!

Hallo! :)

Zacke ligger och sover sin powernap och jag har slagit mig ner här med en kopp kaffe! :) Det blir en hemmadag idag också. Skönt! Har en fredag full med planer så lika bra att vila upp sig lite. Förkylningen har fortfarande inte släppt helt heller.. Krya på mig! Imorgon hoppas jag att den är väck! Vilket jag egentligen inte tror men hoppas gör jag. Det här jäkla viruset verkar ha fastnat i min kropp! Buuuuhuu...

Nåja, nog med att tycka synd om sig själv! :) Nu ska jag passa på att ta en varm, lång dusch medan Zacke sover. Vi hörs senare idag! Har fortfarande 1000 (okej inte riktigt 1000 men inte långt därifrån;) bilder att lägga upp från igår när kameran gick varm här hemma.

See you soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0