Måndag - BVC och annat skoj.

Måndag - Ny vecka - Nya tag.

Hej på er! Kom hem från BVC för ett litet tag sen.. Zacke fick sin sista dos vaccin idag och det gick helt över förväntan, här går man och oroar sig och så skrattar han när får sprutan. Haha! Han vart så nöjd när han fick ha ett plåster på låret och log sådär som bara han kan göra! Min duktiga kille! Bara för att han var så duktig gick vi till närmsta mack och köpte en leksak.. En polisbil med en polisman och tillhörande pistoler och sånt. Självklart köpte jag en till min plutt Ville också så det var två nöjda killar som fick varsin leksak när vi kom hem! :) Älskar att ge min plutt Ville saker för han uppskattar det så himla mycket! Zacke däremot fattar inte så mycket och vill hellre slita åt sig Villes fast han har fått en exakt likadan.. Han börjar väll komma in i den åldern då han ska allting som alla andra har oavsett vad det är för något.

Zacke imorse innan vi skulle klä på oss och knalla ut till bussen.




Zackeliten på bussen.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0