Jag är tillbaka!

Nu är jag hemma och dags för "normal" uppdatering igen..

Idag hade jag några möten att gå på och lite papper att lämna in lite där och var. Börjar bli lite jobbigt nu när mammaledigheten kommit till sitt slut. Vad fort det gått och så skönt det har varit! Men samtidigt ska det bli roligt att komma ut lite också. Vi får se vad som sker framöver! Många bra förändringar hoppas jag på! :)

När jag gjort mitt i stan kom Camilla och hämtade upp mig och så åkte vi hem till moi på en kaffe. Bjöd även Camilla på min berömda kaffelatte! ;) Dock vart den inte lika god som den brukar då jag var tvungen (aa inte tvungen då men var för lat för att sätta på nytt kaffe mohaha) att blanda med pulverkaffe istället för bryggkaffe. Men men! Mysigt hade vi det iallefall med en massa prat! Vi har ju inte träffats på ett tag så vi hade en massa att babbla av oss om! :) Rotade även fram nästan alla Zackes kläder som blivit för små och gav till Viggo som ligger i Camillas mage, det var inte lite vill jag lova och ändå var det knappt hälften (räkna med en hel del mer Camilla)!  Viggo kommer bli riktigt snygg iallefall och jag längtar sååååå tills han kommer ♥

Nu ska jag leka med min busunge, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0