G to the ood.

Nyduschad och redo ska jag strax börja fixa mig lite! :) Malin kommer ju hit och efter det tänkte jag röra mig mot stan på en gång. Ska dricka lite öl ikväll! :) Kanon!

Idag la jag märke till att mitt hår bara blir ljusare och ljusare!? Det är till och med ljusare nu än vad jag har normalt (min naturliga hårfärg är rätt mörk). Innan jag åkte till Turkiet i somras slingade jag ju håret lite ljusare och sen i Turkiet blektes det som bara den och nu har det blekts ÄNNU mer? Hur kan det göra det? Hehehe.. Wierd. Men men inte mig emot har ändå tänkt att slinga det ännu ljusare, har alltid haft tokmörkt hår och nu känner jag för lite förändring! :) 

 En osminkad tröttmössa. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0