So fresh and so clean, clean!

Jag och Zacke klev precis ur duschen.. Jag duschade och Zacke fick sitta brevid i badbaljan, funkade utmärkt! :) Vi lyxade till det och tog rejäl tid på oss! Zacke älskar ju att bada så då kunde jag för en gång skull duscha hur länge jag ville! :) Inte ofta det händer, hehe.. Tänk så lite man kan bli glad av egentligen!

Nu ska jag slänga (okej inte slänga, l ä g g a) lillplutten isäng och sen blir det "egentid" framför datan med en macka eller två :) Som varje kväll, hehe...


Det går inte att ladda upp bilder? Går knappt att publicera ett inlägg överhuvudtaget! Tror jag försökt 3 gånger nu att försöka få det här inlägget publicerat.. Skit, jag som skulle lägga in så söta bilder på min "bad-elefant"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0