Time to sleep.

Godkväller! :)

Har haft en mysig (men också mycket spring och magont, suck) dag.. Camilla kom över till mig så tog vi en kaffe tillsammans medan Zacke åt sin lunch, efter det bar det av hem till Petra på ännu mera kaffe + kladdkaka & grädde, nam! När vi suttit och babblat på hos Petra ett par timmar drog jag, Zacke och Camilla in mot stan. Kollade runt på massa viktiga saker som behövdes fixas (dock kom vi hem tomhänta) och efter det fick jag skjuts till en god middag och sedan dess har jag legat tvärdöd vid tv:n hela kvällen med magont som heter duga..


Har vart duktig med kameran idag och knäppt en hel del bilder men dom får jag ladda upp imorgon för just nu är jag såååå trött, så trött.. Godnatt för mig! Ny dag imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0