Söndag - alla hjärtans dag.

Vill börja med att säga - Hoppas alla har haft en jätte fin alla hjärtans dag!!

Igår åkte vi ut till Zackes storasyster på 3 årskalas, vart kvar där hela dagen och en bit in på kvällen. Åt tårta, drack kaffe och käka pizza :) Var en hel del barn där (i zackes ålder) så min lillkille fick leka av sig ordentligt. Det var en väldigt trött och kinkig kille som åkte i säng när vi kom hem strax efter 21tiden. Senare på kvällen trotsade jag min förkylning och gick ut och tog en öl. Var mysigt och kom hem i rimlig tid så förkylningen har iallefall inte blivit värre.. Snarare tvärtom, den verkar vända :) Skönt!

Idag har vi bara degat, på kvällskvisten tog jag en lååååång & varm dusch medan Zacke satt och härjade i badbaljan brevid! Hans händer och fötter var helt rynkiga när jag tog upp honom! Haha.

Nu ska vi se en skräckis här och äta lite snacks! Bra avslut på denna vecka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0