Money makes me crazy

Kan inte alla ni som läser min blogg hålla era tummar för mig så att jag vinner på lotto eller nånting (måste ju ijoförsej börja spela lotto först då kanske...) för jag blir tokig snart! Vill ha en massa kläder både till mig och Zacke och man hittar ju så HIMLA MYCKET när man INTE har några pengar. Har 0, noll, zero pengar den här månaden och inte kommer det bli bättre av att jag har en dataräkning+mobilt bredband att betala för 3 månader (betalar var 3:e månad) då jag är såååå dum som inte lägger undan pengar månad för månad. Skit.

Nej nu ska jag sova och sopa undan dom här tankarna.. Pengar gör ju inte allt och jag är ju lyckligast i världen iallefall! Tihihih.. Haha, godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0