Måndag!

Hello! Hoppas det är fint med er! Med mig är det finnemang, förkylningen börjar äntligen släppa! :) Förlåt för att jag varit sämst på att uppdatera förresten men har inte varit hemma sen i torsdags förra veckan så tiden att sitta framför datan har inte riktigt funnits! Men imorgon eftermiddag åker vi hem igen och då går bloggen tillbaka till sitt normala jag! ;)

Idag har vi bara tagit det lungt och myst inomhus, det har varit så himla kallt ute och eftersom jag glömde Zackes overall hemma har jag inte velat ta ut honom i onödan. Nu däremot blir det filmkväll och massa snacks (som igår, hehe). Ikväll ska vi försöka hinna med två filmer :) Igår såg vi The unborn, andra gången jag såg den men den är bra så det gjorde ingenting!


Zacke hos Camilla för någon vecka sen när han provkörde Viggos gåstol :) Han satt i den tyst och snäll hur länge som helst! Kanske borde plocka fram hans gåstol hemma igen? Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0