Hemma igen.

Back!

I fredags när jag åkte hemifrån tog jag med mig kameran för att ta massa bilder under helgen.. När jag startar upp kameran märker jag att batterierna är borta, när det problemet var löst upptäcker jag att jag glömt minneskortet kvar i datan.. Så zero bilder alltså.

Nu är jag iallefall hemma igen efter ett par mysiga dagar. På dagarna har det blivit mycket pulka och spring i snön och på kvällarna vart det utgång en kväll och resten av kvällarna spenderades framför filmer.. Mys!

Just nu är Zacke ute och leker med sin moster Julia och jag sitter och går igenom en massa mail som jag fått under dagarna jag inte varit hemma. Suck så mycket man missar bara för att man inte sittar framför datan ("bloggvärlden" ska vi inte ens gå in på)! Hehe.

Snart blir det middag men vi hörs senare! Nu när jag är hemma igen ska jag försöka knäppa lite kort så min blogg inte blir allt för tråkig.. Tråkigare än vad den redan är just nu lättare sagt :) Hoho.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0