Fredagsmyyyyyyyyyyyyyys

Hej på er :) Nu är jag hemma igen. Kom hem runt 17tiden till ett tomt hus, jag som hade hoppats att Villeplutten skulle vara hemma. Zacke också, han gick och leta efter honom i drygt en timme innan han förstod att han var ensam hemma med tråkiga mamman, hehe. På kvällskvisten kom stora familjen hem igen och då vart det en massa pussar på Villeplutt! Zacke vart tokglad över att se honom och sprang efter honom hela tiden tills det var dags för att sova.

Ikväll blir det en lugn kväll, har laddat upp med chips, dip och cola :) Imorgon är det nämnligen dop som står på schemat. Mitt söta syskonbarn Liam ska döpas! Min fina vän Camilla ska vara gudmor och det kommer säkert bli jätte fint :) Dop är så mysiga! Det är inte ofta hela släkten samlas! Efter det blir det raka spåret till en mysig middag och på kvällen (om det blir som vi tänkt :) blir det en "par-kväll" med vin! Lovely!

Nu ska jag tracka mina småsystrar som också spenderar sin fredag hemma :) Var så länge sen jag såg dom så nu ska jag vara lite jobbig och försöka föreslå att spela spel eller nånting, tjiiiiii..


Bjuder på en kalasgammal bild. Togs vid den här tiden för ungefär ett år sedan!
Minnen, minnen, minnen.....

(Har fortfarande inte fått nåt hum om inställningarna som automatiskt ändras på min kamera och därför inga nya bilder, ska ta tag i skiten nu.. Blir  t o k i g)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0