Fredags mys på hög nivå!

Godkväll på er :) Mötet i stan gick hyffsat bra.. Snälla moster Emma och moster Julia var barnvakt åt Zackisen under tiden. När mötet var klart mötte jag upp dom, gick lite på stan och åt på mcdonaltds! Zacke älskade cheeseburgare, han smällde nästan i sig en hel + pommes frites!

Efter stan fick Zacke leka med sin storasyster och jag åt en god pizza (pizza + hamburgare, hmm hur ska det här sluta;) och ganska många kaffekoppar hinkades. Har känt mig stressad hela dagen och det ända som kan lugna när mig är just kaffe..

Nu har storasyster Amina åkt hem, Zacke somnat och dags för oss att knäcka en kall!

En perfekt fredags dag/kväll! :D (En massa bilder kommer imorgon, bl.a på Zackes fina kläder han fick från mormor sin :) och så får vi ju inte glömma leksakerna han fick av gudmor/moster Emma under tiden hon passade lillskiten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0