skulle ha publicerats igår.

Nä ni, när jag skrev förra inlägget glömde jag ju helt bort att skriva lite om min dag idag..Mysdag nr 1:)

....Visserligen var det jobbigt att gå upp imorse och ännu jobbigare var det att gå ut till bussen när kylan slog i ansiktet....Men det jämnade ut sig vid fikarasten på jobbet då det vart luciatåg! dom var så himla fina och deras röst ska vi inte ens gå in på! Efter luciatåg och diverse grejer så bjöds det på kaffe, glögg och UNDERBARA lussebullar! Bra start på en måndag eller vad?

Efter jobbet så var det bara raka spåret ut till min fina lillebrors dagis och kolla på hans luciatåg! Han var så duktig min kille! Sjöng korrekt och bara stod där och såg söt ut! Fina fina Ville!!

På kvällskvisten har vi bara myst här hemma. Lekt lite, kollat lite på tv, lekt lite till, kramats, busat och sen decka Zackisen i sin säng utan några som helst svårigheter:) Nu förtiden är det värre att väcka sömntutan på morgonen. Förut var han som en tidinställd bomb som smällde vid 05.30 och nu sover han som att han kunde sova 100 år till vid den tiden? Allting för att göra det värre för mammsen säg!;)

Haha nä, nu ska jag packa ordning alla grejer inför imorgon då ytterligare en jobbardag väntar..MEN snart väntas 2 veckors semester på mig så ska inte klaga:) Whoppp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0